Ändrade planer

Jag kommer att åka med en tidigare buss imorgon. Pappa är hemma så han kan passa Nora! Bra för då är jag framme vid 15 tiden i stället för 22.

Kändes konstigt att träffa alla kollegor idag – kul att träffa några inte så kul att träffa andra =P Båda mina favorit leverantörer var där så det var kul! (3 kul i samma mening I know)

På vägen hem åkte jag med världens idiot till bussförare. Bland annat körde han på fel sida av vägen, släppte av passagerare så att de hamnade mitt på gatan och stängde dörren på en kvinna som ramla – det här vara bara lite av allt som hände under turen hem från stan!

Nu ska jag packa och sen ska jag sova, gäller att ladda inför en långresa imorgon.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

trevlig resa!

2010-11-26 @ 10:17:34
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0