Bloggutmaning

4 program jag ser:

  • Greys Anatomy
  • Gossip Girl
  • How I met your mother
  • Teen mom

4 saker jag har gjort idag:

  • Gått en kort runda med Nora
  • Pratat med Stefan i 40 min
  • Kollat efter jobb
  • Önskat att jag gick upp när jag skulle och inte låg och läste i 1.5 timme

4 saker jag längtar efter:

  • Isac!
  • Flytten till Norrland
  • Att få ett jobb
  • Ridningen som börjar i vår

4 saker på önskelistan

  • Att Noras canser aldrig kommer tillbaka
  • Mitt drömjobb
  • En personlig tränare
  • En långresa till alla ställer som jag alltid velat åka till; Australien, Nya Zeeland, Fiji, USA - jag älskar USA och vill verkligen åka tillbaka dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0