En riktig snödag

Det snöar för fullt, Nora och jag såg ut som snögubbar när vi kom in och då hade vi bara gått i 15 minuter! Jag höll även på att slå dit ordentligt, tur att jag lyckades hitta balansen annars hade jag ramlat rakt på bajspåsen – inte så fräscht!

Igår var jag på julmys, drack årets första glögg och åt en massa pepparkakor, det var gott det!

Nora älskar snön och snart kommer vi bo på en plats med hur mkt snö som helst!



Januari 2010, var vi ute och gick på sjön vid stugan.



Vi åkte även skoter - den lilla pricken till höger om den större är Nora som är så duktig och springer brevid skotern!


 Hoppas att vi kommer göra om detta i år det var så mysigt! Övik here I come!

En vecka kvar tills lägenheten är min och exakt 9 dagar kvar till flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0