Helgen i Kalmar var underbar!

Kalmar kommer alltid hålla mitt hjärta i ett järngrepp och det skulle inte förvåna mig om jag någon gång kommer att flytta tillbaka, men inte än nu ska jag bli norrlänning. Men jag är nervös. Kommer jag att trivas? Kommer jag att vara en emerit? Kommer min bil bli hel? Är veterinären bra? Kommer vinterskorna fungera? Å herre gud kommer jag i mina termobyxor????

De senaste 5 åren har jag flyttat 7 gånger varav 3 flyttar var under ett år. 2 år och 2 månader är mitt rekord i en och samma lägenhet. Jag gillar att flytta, känslan av att få bo i en ny lägenhet, inreda, bygga och köpa nya saker. Det är som när man ser framemot en resa, man längtar och förbereder sig men sen är resan över på ett kick. Jag vill att allt ska bli färdigt på en gång men när det väl är klart blir jag snabbt rastlös och måste hitta på nya saker.Tror att jag måste hitta en hobby som kan ge mig en massa roliga projekt. Några förslag?


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

7 gånger var mycket det! Hoppas att du kommer att trivas bra i Norrland :D

2010-11-29 @ 10:31:55
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Du kan väl börja brodera korsstygn eller sticka. För i så fall kan du göra klar alla mina påbörjade saker/ Mamma

2010-11-29 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0