Helt otroligt roligt!

Jag fick lägenheten och det bästa av allt man kan få ”köpa till” en diskmaskin! Tjoho!

 

Idag är mitt schema fullt med saker som ska göras:

  • Söka jobb – det finns ett som jag har haft ögonen på ett tag som jag verkligen hoppas på, sen ska jag skicka ansökningar till butikerna runt om i Övik så att dom är beredda när jag flyttar dit =)
  • Ringa runt och hitta den billigaste lastbilen som ska användas vid flytten
  • Åka till förrådet där alla mina saker står och försöka få en bra deal eftersom det inte känns så kul att betala en hel månadshyra när jag bara kommer att behöva den i 2 dagar

Innan flytten så ska:

  • Sofföverdraget tvättas och färgas
  • Nattduksborden ska målas
  • Tavlorna ska fixas
  • Tvätten ska tvättas skinande ren
  • El ska fixas
  • Alla lösa prylar som står lite överallt i föräldrarnas hus ska ner i flyttkartonger
  • Och helst ska ju också ett jobb fixas innan flytt!

Happy monday!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va kul, grattis! =)

2010-11-15 @ 18:50:58
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0