Mardrömmar

Tror att jag börjar få lite flyttångest. Mardrömmarna kommer en efter en. Jag brukar ofta drömma om hissar och vatten när jag har mardrömmar undra vad det betyder? Inatt var det hissen, den åker skit fort upp, ner, hit och dit. Får klänga mig fast på väggen för att inte ramla och inatt skulle jag även hålla koll på hunden som försökte hoppa ut. Det jobbiga var att den hissen fanns i mitt nya hus. Tänk om jag aldrig kommer att våga åka hiss, då får mina som flyttnissar (mamma och pappa) bära in soffan, sängen och alla lådor själva, det kanske var en rätt bra idé i alla fall!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du inte at det går att få upp soffan genom balkongen?/ Mamma

2010-11-23 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0