Nästa gång jag flyttar ska jag anlita en flyttfirma! Hört den förr?

Nu är lägenheten uthyrd – skönt! Känns lite vemodigt att lämna Enskede efter två år, men den är ju bara uthyrd ska ju flytta tillbaks om ett år. Jag har längtat efter att flytta det senaste året men när det väl blev klart känns det inte alls lika kul, hoppas att det känns bättre imorgon.

Sova länge är det som gäller imorgon sen ska jag ringa och tjata mig till lägenheten i Övik. En lunch med Kaj står också på schemat hoppas att hon mår bättre!

Nu är det Greys!

 



Tack för hjälpen mutti!
P.S bilden godkändes innan publisering ;)


Kommentarer
Postat av: Kaj

Helst skulle jag bara vilja ligga under täcket hela dagen. Usch mår verkligen inte bra. Det är jobbigt att bara stå upp haha.

men en promenad kanske jag orkar med? inte ända till centrum dock... måste till favvan och köpa matsäck till imorgon :P vi kanske kan gå en sväng innan? om du ändå är i åkersberga (utgår från det när jag läser ditt inlägg här!)

2010-11-11 @ 10:34:52
Postat av: Anonym

Mmm jag gillar verkligen de där glasögonen, tror jag ska skaffa ett per egna. Snyggt!/ Mamma

2010-11-11 @ 19:09:46
Postat av: Anna

Det brukar alltid låta så. Men att ha en bra flyttfirma är viktigt :)

2011-04-18 @ 16:37:54
URL: http://flyttfirma.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0