Torsdag och snön fortsätter att falla

Jag håller på att uppdatera min telefon satan vilken tid det tar! Känns som om det kommer att vara det enda jag hinner göra innan jag ska åka in till stan. Idag ska mitt gamla jobb ha en mässa så jag tänkte åka dit för att träffa kollegor och mina leverantörer. Men mest ska jag njuta av att jag slipper jobba!

Imorgon rullar bussen ner till Kalmar, hoppas att jag kommer fram. Pratade med farmor igår och hon sa att det var en massa bilar som har kört fast i stora "vattenpölar". Tyvärr kommer jag att komma fram väldigt sent så det känns som om jag bara kommer dit för att sova, men det är ju i alla fall bättre än att inte åka dit.

På lördag ska jag leka med Stefan, Malin och Isac!

 Bara 8 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0