Ny vecka - nya?

God morgon bloggen!

Va sent du har gått upp jag själv har varit uppe med tuppen!
Men de kändes riktigt jobbigt och gjorde fysiskt ont när klockan ringde kl 7 kändes som om jag precis hade somnat. Förkylningen härjar som bäst och verkar inte riktigt vilja låta mig vara i fred. for god's sake just leave me alone! =P

Idag har jag varit hos barnmorskan och kollat upp mitt blodtryck som var för högt sist jag var där, nu är allt som vanligt men jag ska tillbaka om ett halvår eller så och kolla igen. Klockan 11 ska jag till jobbcoachen men jag orkade inte åka hem igen så jag tog mig in till stan och sitter nu på studentbiblioteket som är ovanligt lugnt och tyst för att vara ett studentbibliotek - det kan dock bero på att det nästan bara är jag här.

Har pratat med chefen och jag ska få vara kvar över sommaren så kul! =) Skönt att slippa tänka på sommarjobb utan nu kan jag fokusera på att söka de jobb som är fasta tjänster eller åtminstone 6 månader. Vi ska ses i veckan och kolla vilka tider som passar. Jag får ta alla tider jag kan men det skulle vara skönt med lite semester så att jag kan åka ner till Kalmar. Förra året hann jag aldrig ta mig ner eftersom Nora blev sjuk min sista semestervecka som jag hade tänkt att åka ner på.

Nähä nu ska jag ta mig i kragen och sysselsätta mig med något kul.

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0