Är helt slut (kul rubrik)

Idag har jag målat, målat och målat och det är redan en enorm skillnad! Borta är dom svettiga äckliga  väggarna i sovrummet!


Tränade mellan 21-22 och 23.00 skickade jag iväg en jobbansökan som jag knåpade ihop lite snabbt. Tror inte att jag har så stor chans på jobbet men man måste ju pröva, sista ansökningstiden går ut kl 24 och jag såg tyvärr inte jobbet tidigare eftersom det är i Umeå och jag har fokuserat på jobb som inte ligger 15 mil bort.

Nu ska jag sova, hejpåre!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt! Blir det vitt? Det är så små bilder du lagt upp och de går ej att klicka på... Lycka till med jobbet, jag ska oxå skriva ansökningar i helgen, gillar´t inte......... Kram på da!

2011-03-04 @ 22:12:08
URL: http://malinstefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0