flåt =p

Den enda jag gör är att måla, packa och ibland jobbar jag... inte så kul kanske but what to do?

Därför vill jag berätta att jag nu ska, wait for it - måla! =)

har precis kommit till lägenheten efter att har stressat runt på stan i en evighet. Började dagen med ett möte med jobbcoachen (vilket gick väldigt bra) sen missade jag bussen som jag skulle ta till färgaffären och fick istället gå. Helt ok tänkte jag bara jag tar bussen tillbaka till stan, så klart så missar jag även den bussen. Så jag skyndar mig med ryggsäcken full av grejer och en fyra liters färgburk i handen in till stan för att hinna med bussen till domsjö som går 12.17 - bara för att upptäcka att det inte går någon buss då. Så jag fick snällt vänta på den senare bussen, passade på att äta på jobbet så det var helt okej ändå... men nu jäklar ska de målas!


Kramar



Vad tycker du om min snygga målartröja? Underbar eller hur? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0