Förlåt förlåt förlåt!

Jag är verkligen sämst på det här med bloggning men jag har kommit fram till att jag tycker att det är roligare att läsa om andra än att dela med mig =) Men nu ska jag ändra mig jag ska bli en bra bloggare för mina 2 (?) läsare =) jag tänkte väl försöka sammanfatta april och maj i det här inlägget så att ni kommer ikapp =)

Först vill jag passa på att gratta Micaela och Hasse som natten till onsdagen fick en jättefin dotter! Så himla söt!

De sista två veckorna har jag levt i ovisshet om ett jobb som jag verkligen ville ha. Jag kom till topp tre sen gick jag inte vidare och det känns förjävligt! Jag tänker tillåta mig själv att vara nerstämd och besviken ikväll och kanske även imorgon förmiddag men sen ska jag bli glad att jag kom så långt… får se hur det går =P

Påsken firade jag i Kalmar och det var så himla mysigt! Jag lyckades byta bort jobbhelgen och åkte ner till sthlm på onsdagen där träffade jag en del kompisar och sen bilade vi ner till Kalmar, Mamma pappa och jag. Det roligaste var att ingen där nere visste att jag skulle komma och det var riktigt kul (även för egot) att man är en så uppskattat överraskning =)

Annars har det inte hänt så mycket här uppe jag har jobbat väldigt mycket eftersom vi har varit sjukdomsdrabbande i butiken. Jag har klarat mig tack o lov!

Imorgon kommer mamma och pappa upp och ska iaf imorn kväll bo hos mig sen vet jag inte om dom kanske försvinner ut till stugan.

Jag längtar tills jag får se underverket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0