Hej svejs

Idag har jag varit ledig men det har ändå varit fullt upp e så sjukt trött!

A tog bussen till jobbet vilket betyder att jag får låna hans bil tills han kommer hem på fredag natt =) Tråkigt att han ska vara borta så länge men skönt med bil - alltid nåt =P

Imorse var jag på ett introduktionsmöte med ABF eftersom jag blev invald i bostadsstyrelsen som studieorganisatör i våras. Kändes rätt överväldigande men kommer nog bli rätt kul bara jag får igång någon kurs... haha vilket skämt =P

När jag kom hem gick jag å Mickis en sväng, sen följde jag med henne hem för lite lunch och fika hos grannen. Vi åkte oxå en snabbis till en loppis, hittade dock inget.

Nu ska jag sortera lite papper behövs, men de e så tråkigt!

Tänkte passa på att åka till tippen nu när jag har bil =)

Om det är fint väder på lördag så ska vi nog ut och segla, hoppas att det blir av för snart är det dags att ta upp båten.

hejpåre!

just det var på bio igår, älskar att gå på bio =) såg jägarna 2. faktiskt en bra film - rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haru skaffat kille Camilla??! :)

2011-09-06 @ 11:01:47
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0