Nedräkningen har börjat!

Resan börjar tidigt på lördag med att A ska ta upp segelbåten, sen rullar bilen ner mot Åkersberga förhoppningsvis hinner vi dit till en härligt god middag ;) Planet går väldigt tidigt på söndag så vi måste åka mitt i natten till Arlanda. Men mamma å pappa är så snälla och kör oss dit, då slipper vi ha bilen stående där.  Jag längtar det ska bli så himla kul!

Imorgon ska jag jobba så den här dagen ska ägnas åt att packa, växla lite pengar och söka jobb, jag skulle gå en träningsrunda med Mickis men jag har haft ont i halsen så jag vet inte om det är så bra att träna – vill absolut INTE bli sjuk innan resan.

Idag kommer även A hem från jobbet =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jane

Middag blir det!Och en tidig söndagmmorgon

2011-09-29 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0