Glad alla hjärtans dag! <3

Igår åkte jag och Andreaz till Ikea i sundsvall efter jobbet. Passade på att springa in på biltema och A köpte en del grejer till båten - längtar till sommaren!

På Ikea köpte vi en massa saker till sovrummet, ett skåp till badrummet å en massa annat. Köpte även en stor blomma och jag var så säker på att hade en kruka som skulle passa - jag hade en stor men den var ändå för liten. Bittert! Vi fick försöka kila fast blomman i krukan så att den inte skulle trilla ur :p

Lovar bilder ska komma på allt som är fixat men jag hann inte igår :(

Bussen har inte kommit än så vi får väl se om jag kommer fram till härnösand eller inte.

Fick en skitsnygg bild på min mamma igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0