Börja respektera SLUTA experimentera…(jag varnar känsliga läsare för bilderna som finns nedan)

Igår åkte jag ner till Åkersberga Centrum eftersom jag kände att det var dags för en klippning. Jag sa att jag ville ha en rak och tjock lugg... den blev varken rak eller tjock. När frisören (som för övrigt var den otrevligaste firsör jag någonsin har haft) frågade om jag var nöjd kände jag mig tvungen att säga ja. Jag ville verkligen inte att hon skulle sätta saxen i mitt hår igen. Tänkte att jag kanske kunde fixa till det när jag kommer hem. Jag har även under en rätt lång tid haft en vision om att mitt råttfärgade hårsvall skulle få anta en härlig brunröd färg, så jag kände att jag lika gärna kunde lägga i en toning när jag ändå skulle klippa och rätta till felen som blivit hos frissan...


Hoppet fanns kvar


Va fan hände???

 

Det gick att fixa, tack och lov! (om du bortser från finnen som växer på näsan)

 

 


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Det blev jättesnyggt till slut ju :)

2010-12-07 @ 13:37:15
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0