Lucia och måndag

God morgon! Sitter på golvet med en hund på varje sida och tittar på luciatåget på tvåan. Idag ska Nora och jag passa Cosmos (Mickis hund) och han har redan lagt sig på en nya fina hundpuffen, båda hundarna ser ut att sova hårt men om några timmar kommer det att vara full fart på dem =)

Idag är det måndag och jag har haft måndagsångest hela natten känner mig fortfarande orolig i kroppen, hatar att vara arbetslös!


Har inte mött granntanten än, så idag ska vi gå på tantjakt! Måste få tag på henne innan imorgon.


By the way tycker att lucian verkade lite uttråkad fast det kan inte passar sig att se lite glad ut.



Bästa kompisar!


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Haha tänkte också på att hon såg uttråkad ut. Måste var jobbigt att stå sådär stilla och en tung ljusgrej på huvudet. Känns lite stelt :P

2010-12-13 @ 09:27:27
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Jag tyckte lite synd om henne, jobbigt stå så med händerna hela tiden? å hon sjöng ju inte ens... kunde hon inte fått en stol att sitta på i alla fall :)



Haha, tantjakt =) lycka till!

2010-12-13 @ 09:45:54
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0