Strålande solsken, minus grader och berg

Tog sovmorgon idag och vi gick inte ut förrän klockan var halv 11. Det var väldigt mörkt i sovrummet så när jag drog bort gardinerna fick jag en chock - solsken och berg! Vem kunde tro det? Jag är ju van att se den trafikerade Nynäsvägen när jag drar bort gardinen. Det är en stor skillnad från att bo i lägenhet där det aldrig är helt tyst - ett konstant surrande till en lägenhet där tystnaden nästan går att ta på. Det är ingen jobbig tystnad utan bara väldigt skönt.

Min soffkväll som jag planerade igår försvann fort när Mickis och Hasse bjöd mig på middag, självklart tackade jag ja. Jag måste utnyttja att de fortfarande tycker att det är OK att hämta mig eftersom min bil inte fungerar. Jag håller på att leta efter en ny bil vilket är ett måste när man bor i norrland, det tycker i alla fall jag =)

I eftermiddag ska jag till gymmet igen ska bli skönt, försöka träna bort den värsta träningsvärken eller åtminstone ersätta den med lite färsk värk.

Nu ska jag ta och fixa köket innan det är dags för lunch.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0