Torsdag och det känns verkligen!

Höll på att skrika högt av smärta när jag vaknade imorse, TRÄNINGSVÄRK! =P

Idag är det mulet och grått ute. Minus 6 grader men det blåser så det blir ju genast några fler minusgrader. Jag får lite panik när jag ser alla kartonger som står och väntar på att bli uppackade. Jag brukar göra klart allt på en gång men den här gången har jag inget driv att dra fram kartonger och slänga in i skåp. Har i och för sig inte varit hemma så mycket så det kan ju ha något med det att göra.

Däremot måste jag packa fram min kamera snart för en blogg blir genast mycket piggare med lite bilder =)

Maria Montazami kommer till nyhetsmorgon imorgon då måste jag kolla. Jag skulle så gärna vilja vara i hennes huvud en stund allt verkar så roligt där! Hur kan man inte tycka om henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0