Hej Svejs!

Inatt vaknade jag med värsta smärta i halsen och den har fortfarande inte försvunnit - verkar ha fått den där förkylningen som alla andra redan har haft. Segt.

Ikväll är planen att jag ska gå på After NO Work med mina gamla klassisar från Kalmar, men om jag fortsätter att må som jag gör just nu så blir det inte av. Hoppas verkligen att jag mår bättre vill hinna träffa alla mina vänner innan flytten blir av och lastbilen rullar norröver om exakt 17 dagar.

Imorgon ska jag och Johanna äta middag på en mysig restaurang, att få lite kvalitetstid med en av mina bästa vänner är aldrig fel! På torsdag ska jag och min kusin Malin ta med oss mammorna och bowla. Veckan är fullbokad in i minsta detalj =)

Föräldrarna åker till Kalmar i helgen för att träffa Isac, Stefan, Malin, Farmor och Farfar så jag och Nora kommer att ha huset för oss själva, skönt. Då ska jag förbereda allt vad jag kan innan flytten. Om jag har tur så hittar jag några billiga biljetter till Kalmar så att jag kan åka dit sista helgen i november, skulle kännas jättekonstigt att flytta 100 mil från Stefan m familj utan att ha träffat dem sen början av september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0