Dan före dan före dan före dopparedan

Idag är ingen bra dag.

Huvudet värker, kroppen gör ont och jag kom knappt upp ur sängen imorse och A jobbar tills på fredag. Jag känner mig allmänt deprimerad vilket jag tyckte var jättekonstigt för jag brukar alltid tycka att jul är det bästa som finns och vara super glad. Sen kom jag på varför. Nora.

Årsdagen närmar sig snabbare än jag vill och jag hänger inte riktigt med. Känner mig totalt labil idag och jag undrar hur det ska gå att jobba?

Jag får väl ta och gräva ner mig i lite adresslistor eller nåt annat som kräver full uppmärksamhet men inte så mycket tänkande.

Igår var jag och letade julkläder inget passade och då mådde jag ännu sämre. Ska se om jag orkar ge det ett nytt försök i kväll.

Snart har det gått ett år och det är väl på speciella dagar och högtider som det känns värst, i alla fall under första året?

Keep it up! det kommer bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Jane

Ja det är jobbigt när det närmar sig sorgliga årsdagar. Konstigt att tänka, ett helt år snart, och det har gått fort. Men det har ju också hänt så många roliga saker det här året.

Kram igen

2011-12-21 @ 16:35:14
Postat av: Jane

Ja det är jobbigt när det närmar sig sorgliga årsdagar. Konstigt att det snart har gått ett år, och det har gått fort!

Det har ju hänt många roliga saker det här året och det är tur.

Kram igen

2011-12-21 @ 16:38:03
Postat av: Jane

Oj tyckte inte att inlägget kom med men det gjorde det tydligen......

2011-12-21 @ 16:38:50
Postat av: Lisa

sorgligt :(

2011-12-22 @ 11:16:20
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0