en månad sen jag skrev sist.....

Jag lever men jag har verkligen ingen bloggkänsla längre (om jag nånsin har haft de) det är mycket roligare att läsa om alla andra =)

Några dagar kvar till jul och jag har fått pyttelite julkänsla mest tack vare att vi satte upp granen igår och det blev mycket fin om jag får säga så =) Vi passade även på att slå in lite klappar mysigt att göra det tillsammans.

Jag lovar jag ska bli bättre, åtminstone ett inlägg i veckan det är väl inte för mycket begärt.

Såg också att jag hade lite kommentarer som jag helt har missat att svara på förlåt! Ska bli bättre på det med jag lovar!

nu ska jag fortsätta att jobba en timme till sen bär det av hemåt för lite "julmys" i föreningen (undrar när jag kan försöka komma ut stryrelsen....)

kram!


Saknas en matta under granen får se om jag hittar någon som inte kostar skjortan.
Klapparna ska även läggas dit =)


MYS!!!!

Kommentarer
Postat av: Jane

Härligt att du skriver igen! jag har saknat det1

Kram mamma

2011-12-21 @ 16:30:24
Postat av: Lisa

Kul att se att du uppdaterat! :) Å vilken perfekt gran :)

2011-12-22 @ 11:12:41
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0