Fortfarande ett stort frågetecken

Har fortfarande inte fått något klart besked om A kommer hem eller ej. Igår hade de sagt att klart besked skulle komma nu på morgonen men jag har inte hört något så antar att det inte är klart än.

Jag bestämde mig iaf för att inte åka till Kalmar. Skulle gå på runt 2000:- de va lite dyrt tyckte jag, speciellt som A och jag ska till Sthlm under trettonhelgen och bo på hotell kommer gå åt massa pengar då. Sen ska vi ju ner till Kalmar i februari när brors lilla bebis kommer =)

Känns jobbigt att inte vet hur det blir med julen men men vad ska jag göra. Bara försöka hänga med and hope for the best. Om inte A kommer hem är jag hos Mickis o co hon kanske oxå kommer vara sjöänka (som hon så fint kallar det) eftersom H kanske måste börja tidigare imorn.

För att fördriva tiden har jag gett mig på ett försök till att göra hallonkolor har ingen aning om hur det kommer sluta... luktar gott gör det iaf =)






Vår nya soffa som är så fin!







Hallen har nytt golv och där gardinen hänger var det en jättedålig garderob tidigare, nu har A byggt en massa hyllor för skor och hängare för jackor så att vi slipper ha massa saker framme hela tiden =)








Märk att jag varken har stängt lådorna i byrån eller puffat till kuddarna i soffan eller lagt i ordning filtarna, du får ta mig som jag är =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va mysigt det är hos dig! Exakt en sån soffa är vi ute efter, eller har varit det ett tag men inte blivit av..



Hoppas det ordnade sig med julen så du kan fira med din älskling! Kram o God Jul!

2011-12-24 @ 01:03:09
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0