God fortsättning mina vänner och gott nytt år!

Andreaz fick komma hem till jul så allt blev som planerat =)
Vi firade i tre hela dagar =)

På fredagen åt vi dopp i grytan och drack en väldans massa vin

Mickis, Hasse och lilla Ida kom till oss vid halv 11 på julaftons morgonen för att äta lite julfrukost och för julklappsutdelning. jag bjöd på nybakta scones, gröt, ägg och bacon mm. Super mysigt =)

Efter Kalle åkte jag och A till hans syster för ännu mer julfirande och det var så trevligt som jag hade förväntat mig =) ännu mer god mat och mer klappar - precis som det ska vara på julafton =)

Söndagen var vi på julrea på fjällräven fanns en massa fina kläder men jag kom bara ut med ett underställ. A däremot gick lös och köpte en massa bra saker. På kvällen åkte vi till svärmor för ännu mer mat och vin. Vi spelade spel och jag var helt klart sämst =)

Måndag... jag mådde som jag förkänade om vi säger så... var för jävla bakis. Vaknade rätt tidigt och kände att det här blir aldrig bra. Men mådde inte illa - än. Så jag baka scones och duscha för ni vet ju att när man är bakis måste man äta nåt rikigt slabbigt och att de känns alltid skönare när man har duschat =)
Efter frukost gick jag å la mig i sängen igen och framtill kl 14 flyttade jag mig bara till soffan mådde illa som fan =S Sen blev det en jäkla fart och vi for till expert och sen rusade vi runt på stan i 20 minuter och lyckades handla en del kläder på rean.

Resultatet av helgen: jättetrevligt och mysigt dock har jag fått en jäkla förkylning som inte vill släppa och jag hostar lungorna ur mig snart. Hoppas det blir bättre tills på lördag.

Jag har semester imorn så det här är min sista arbetsdag denna vecka så jag sitter hemma. problemet är bara att internet uppkoppling på mitt mobila bredband från jobbet har dött, och mitt eget funkar inte på jobb datan så jag sitter med mailen öppen i Andreaz dator samtidigt som jag jobbar i min. Inte så ulitmat kanske.

Vi har köpt bil! =)
Andreaz och hans pappa är och hämtar den idag ,dom är på väg till örebro så det tar ganska lång tid innan dom är hemma igen. Hoppas verkligen att de inte blåser bort!
Äntligen en bil som alltid startar och där växelspaken inte lossnar när man ska växla =)

den här bilen hittade jag på blocket så det är inte vår bil men en likadan =)

(tror jag =) )

 

 


Kommentarer
Postat av: Jane

Snygg!!!!!!!

2011-12-30 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0