Julafton eller vad?

Har verkligen sett framemot julen i år. Ska äta frukost med Mickis o co och sen fira med As familj.

A har jobbat sen i måndags och skulle få komma hem imorn, men nu kanske han måste jobba hela julhelgen och kanske kanske får komma hem på måndag. Skit tråkigt och idag som hade varit en så bra dag!  NU blev jag depp igen vill ju att han ska komma hem (även om det inte hade varit jul) men nu blir jag ju oxå lite ego och undrar "var fan ska jag fira jul???" Hans familj är helt underbar och jättetrevliga men om jag inte A är där känns det nog lite konstigt tror jag. Har ju inte känt dom så himla länge... usch va svårt å tråkigt allt blev. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0