Mobilblogga?

Nu ska jag pröva att blogga från mobilen. Jag är ju rätt bekväm av mig och använder datorn väldigt sällan, har mobilen till allt. Så tänkte att jag kanske är duktigare att blogga om jag kör via iPhone. Prövar så får vi se!

Idag bjöd jag Andreaz på brända Stones till frukost - tur att jag har träffat nån som äter allt :) resten av dan spenderades med att pröva sängar, känns som en jobbig utgift men en bra säng är ju ett måste. Har en 1.20 nu som faller ihop när som helst. Sen handlade jag lite på rean hittade en butik som hade 75% rabatt köpte två jackor som jag förmodligen aldrig kommer använda :)

Tänkte försöka få med en bild oxå men lyckades inte får prova sen igen


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag lyckas inte heller få med bild när jag bloggar från mobilen. Grr, så har man en bild man vill publicera har jag SMS-bloggat. Du registrerar ditt telefonnummer bland inställningarna på blogg.se sedan är det bara att MMSa :) Det dumma med det är ju att det blir samma rubrik som inläggstext...



Hoppas du får en kul nyårsafton! Party party!

2011-12-31 @ 08:28:45
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0