så nu syns dom =)

Gick på stan efter jobbet och kom hem med den finaste kjolen ever (+ en klänning och ett linne) vet inte om jag ska behålla klänningen måste pröva hemma lite.

Att jag inte är normal det har jag förstått sen länge men idag gick jag nog lite över gränsen. Jag är rätt svag för chips med dipp och när jag väl börjar tänka på det så kan jag inte tänka på något annat. (Innan jag fortsätter berätta det här så får du ha i åtanke att jag inte hade ätit middag och var så hungrig att jag inte visste var jag skulle ta vägen.) Efter min tur på stan satte jag mig i bilen å chips suget växte som bara den. Svänger in på Hemköp kommer ut med chips, dipp och en pan pizza (måste ju faktiskt äta middag oxå). Väl hemma värmer jag på pizzan äter kanske tre fyra tuggor innan den åker ner i soptunnan. Häller upp chips blandar dipp sätter mig i soffan och äter en näve, två kanske tre innan jag blir äcklad tar med mig chipsskålen och dippen och häller ut allt i soptunnan och slasken. Snacka om slösade pengar... Jaja blir ju inte fet av att chipsen slängs iaf =) (ibland brukar jag hälla diskmedel över det som jag ska slänga så att jag inte äter upp det) Jag sa ju att jag inte var normal

Har försöka söka ett jobb som jag verkligen vill ha men känner mig inte tillräckligt pigg för att göra klart allt ikväll får göra klart det imorn.

Nu ska jag sova hejpåre!

(säkert tusen stavfel but I don't care sov gott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0