Snöig och helt underbar torsdag...

Sitter och väntar på att bli uppringd av Övikshem, vårdcentralen och Kicki (min norrlands kompis och kollega). Jag ska följa med henne till hennes syster i Köpmanholmen och sen ska vi åka till deras hästar och spendera dagen i stallet! Jag trivs ju så bra hos hästar så det ska bli mysigt. Först ska vi tydligen äta fruskot hos systern och när jag hörde det tänkte jag "Å shit nu måste jag gå upp skit tidigt" sen visade det sig att "frukosten" blir typ kl 11. Det får bli min andra frukost =P

By the way försökte en kund muta mig häromdagen! Men det var varken uppskattat eller gick igenom så han fick snällt gå därifrån och jag vann!

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Testing testing

2011-02-24 @ 12:10:57
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Verkar funka bra! Duktig du är som lyckades lösa det skumma problemet! :D

2011-02-24 @ 12:11:21
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Jane

Hej, då måste jag se om det funkar. Snygg bild du hade lagt ut.Va härligt att vara i stallet. Det är så rosamt. Nytt ord tror jag, men det låter helt ok tycker jag.

Kram mamma

2011-02-24 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0