En snabb uppdatering

Jag lever!

Arbetar sedan två veckor tillbaka i Härnösand så jag pendlar nästan varje dag förutom då jag jobbar hemifrån.
A har även officiellt flyttat in, så nu är vi sambos. Han har iofs bott hos mig sedan augusti och bara åkt hem för att hämta post och liknande. Känns jättekul!

Kan inte förstå att det snart har gått ett år sedan jag flyttade upp till Övik och bortsett från det skitjobbiga och fruktansvärda att jag behövde ta bort Nora så har året varit hur bra som helst. Rätt konstigt ändå att något så tragiskt och man tror att allt bara kommer gå åt helvete kan vända de och börjar ljusna igen. Jag kan verkligen inte förstå att Nora snart har varit borta i ett år. Känns helt overkligt. Jag har A att tacka för att jag lyckades ta mig igeonom året utan att sörja ner mig totalt. Han kom ju in i bilden i början av februari så då gav det ju mig en massa annat att tänka på förutom att bara tänka på att jag var ledsen. Sen är det klart att jag i vissa stunder har mina svackor och saknaden är stor. Men det blir bättre.

Oj vilket konstgt inlägg det blir, men vem bryr sig? Nu ska jag jobba hörs igen om kanske tre veckor eller så blir jag lite bättre på att skriva inlägg =)

Hejpåre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0