måndag igen

Jag tycker det känns som att det alltid är måndag. men det kanske betyder att veckan bara försvinner? Imorgon har jag jobbat på mitt nya jobb i tre veckor, vad snabbt det har gått. Ytterligare ett bevis på att det går undan.

Idag har jag avverkat ett möte och ska snart ha ett till på eftermiddagen, eller det första mötet var egentligen ett förberedande möte inför det stora mötet som är på torsdag =P

Helgen var kanon bortsett från att jag blev sjukt full i fredags och ägnade lördag dag åt att försöka överleva =P
A och jag festa på ordentligt och han var precis lika bakis som jag (det tyckte jag va bra). På kvällen blev vi bjudna på tacos hos hans mamma, passade perfekt som bakismat =) sen hyrde vi lite filmer; kung fu panda 2 och två till som jag inte kommer ihåg.

Igår gick jag och mickis en träningsrunda, jobbigt som bara den men skönt efteråt. Sen skulle jag och A åka till tippen men den va stängd så vi fick snällt åka hem med all skit igen =P

Kvällen avslutade hos As farmor och farfar för lite farsdagsfika.

Här har ni hela helgen vare sig ni vill eller inte =)

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0