redan torsdag = snart helg!

Helt sjukt va snabbt vecka går! den bara försvinner. Redan torsdag det var ju måndag igår =)

Idag tog jag bilen till jobbet väldigt skönt att vara på plats redan vid 8 istället för 9 och ändå åkte jag samma tid hemifrån. Man blir allt lite nervös över den där bilen man vet aldrig om den kommer hålla hela vägen, ge upp eller vägra starta. men idag startade den på första försöket och gick som en pärla hela vägen ner. Hoppas den gör det hem också. (Ja vi ska köpa en ny bil)

Anledningen till att jag tog bilen idag är för att vi har ett väldigt viktigt möte 15,30 som jag tror kan dra över tiden. Min buss går 17,20 (stationen ligger ju en bit ifrån kontoret) och missar jag den går inte nästa förrän 19,20 och då är jag hemma mellan 21-21,30. Tycker att det är lite väl sent. Så passade på att ta bilen. Min chef var sjuk igår så jag hoppas att han kommer idag så att jag inte behövar ta mötet helt själv. Det är jag verkligen inte redo för har ju bara jobbat här i 3 veckor.

Ikväll kommer mannen hem han har bara varit bort i ett dygn men det ska bli kul ändå =) Vi håller på och renoverar upp lägenheten. Har målat kaklet i köket och nu håller vi att bygga om i hallen. Har rivit ut en garderob och ska bygga bättre förvaring. Sen ska vi även byta golv i hallen och köket.

Imorgon kommer mamma upp på en snabbvisit det ska bli jättekul. Försöker komma på nåt kul att göra men det står still i mitt huvud. På lördag blir det iaf middagsbjudning hemma hos oss =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va mycket ni fixar i lägenheten - kul :) hoppas på få se bilder :)

2011-11-20 @ 21:07:57
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0