TGIF

Idag jobbar jag hemifrån och det är så jävla skönt!

Klockan ringde 07.20 istället för klockan 6 och jag var igång med arbetet kl 8 istället för kl 9 (jag börjar 9 eftersom min buss kommer in så sent. Jag sitter inte å slöar framfrö datorn i en timme )  =P Så skönt att jobba hemma. Helt sjukt men jag är verkligen mer effektiv då än på jobbet borde ju vara tvärtom. Eller så är det för att mina kollegor sitter och fikar minst en timme varje dag utöver lunchen. Är jag hemma tar jag ingen fika så då kan jag ju sluta lite när jag vill (tror jag iaf) =P

Ikväll fyller Kicki och så dit ska vi ikväll festa till det lite. Men det bästa av allt är att A kommer hem ikväll =) TGIF säger jag bara =P

Sista kvällen i Egypten

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh va fina ni är!

2011-11-20 @ 21:06:43
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0