På minisemester

Nu sitter jag i föräldrarhemmet i Åkersberga och väntar på att mamma ska komma hem. Idag har jag inte gjort nånting. Super tråkigt! Det regnar ute så jag har inte haft nån lust att gå ut =p

I sthlm har jag träffat Johanna, Jennifer med bebis, Hanna och Anneli. Jättetrevligt!

Påsken firade vi i fjällen tillsammans med Andreaz familj och nästa vecka åker vi till kalmar över valborg! Jag längtar så mycket efter att äntligen få träffa stefan, malin och isac och för första gången lilla Elli!

Det kommer även vara första gången som Andreaz träffar Stefan o co - Spännade =)




Ser du bastun? Så sjukt mycket snö!


Jag och boyfriend <3


Underbart vackert!

Tar så lång tid att ladda upp bilderna så du får nöja dig med tre =)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jane

Så härliga bilder :)

2012-04-23 @ 22:23:28
Postat av: Lisa

Va söta ni är :)

2012-04-27 @ 21:01:57
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0