söndag

löradagen började med att mamma gick på stan och jag fick nästan panik då det var så mycket folk =) På kvällen var moster Solveig och kusin Maria på besök tillsammans med söta hunden Jinky. Jag lagade middag och det bjöds på Fläskfilégryta med kantarellsås med fjärilspasta och sallad. Mycket uppskatttat det tycker jag är kul för just nu är det en av mina favoriträtter =)
Jag fick tag på en tågbiljett hem imorgon på tradera för 105:- toppen! Bussen från sundsvall kostar ca 150 så kommer hem för max 255:- ner fick jag tag på en billigare biljett så då blev priset 240:- =) Kul att man kan ha tur att få tag på billiga biljetter det betyder ju att man kan åka ner oftare!
Idag ska mamma åka fira hennes kusin som fyller 65 jag följer nog med en stund i alla fall sen hoppas jag på att hinna träffa bästa kompisen som bor i närheten av kusinen.
ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0