Storstädning, storhandling och AMS... Rolig Måndag? :p

Jag trodde arbetslöshet betydde ledigt, men idag har de varit fullt ös :) tog cellprov på morgonen, sen bar de av till stan för att anmäla mig på AMS. Efter en tur på Telia, Coop, byggmax och Hemköp fick Andreaz ett ryck och bestämde att vi skulle storstäda toan. Den blev jättefin å fräsch! Även taket målades och sen fogade vi listerna. Å vad jag hade hoppas att vi skulle spilla takfärg över väggarna så vi skulle bli tvungna att måla om :)

Mitt nya mission är att få till färgbyte på de spyfärgade väggarna och få bort badkaret. :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Oj va duktiga ni är. Men visst finns det en liten färgfläck på väggen?????

Kram

2012-04-03 @ 06:00:24
Postat av: Kajsa ♥

Hurtbulle!



Före/efterbild krävs på badrummet vet du väl! :) Varför vill du inte ha badkar? Bästa som finns ju :D

2012-04-03 @ 08:38:40
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Malin

men ams är ju bättre än pms iaf :P

2012-04-03 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0