TGIF

Känns som om jag alltid skriver så på fredagarna =)

Men idag känns det mer välkommet än förr. Orkar inte jobba mer idag har sån för jävlig mensvärk att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill bara gräva ner mig under täcket, dra ner gardinen och bara sova tills smärtan är borta.

Jag längtar tills på måndag, är inte det lite lustigt man går hela veckan och längtar till fredagen sen vill jag ha måndag på en gång =) Fast det är bara för att Andreaz ska komma hem på måndag, då har han jobbat i 7 dygn. (jag längtar inte tills måndag för att jag ska jobba igen om det va de du trodde =) )

Jag satt på bibblan tidigare idag och jobbade, hade lämnat in bilen på verkstaden. Sen när jag skulle åka hem stannade jag på hemmakväll och hyrde tre riktiga chickflick filmer som jag se i helgen. Börjar nog redan kl 17 idag =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0