Torsdag...

Här sitter jag och väntar på bussen, igen... Pga alla varningar om snökaos bestämde jag igår för att ta tidiga bussen till station, så nu sitter jag här å väntar på ybuss. Men vart fan är snön? Ska åka bil hem ikväll med A å Co. Sen ska jag gå på nån invigning i en butik som bostadsföreningen blivit inbjuden till.

Jobbar hemifrån imorn å sen är det äntligen helg!

Helgen är en så länge öppen men det kan ju ändra sig fort. Jag vill åka skidor på lördag, men de kanske inte är så kul om det är minus 18 grader :) vi får se helt enkelt. Hade varit rätt skönt men en hemma helg utan en massa inbokat...

Nu ska jag fortsätta vänta... Om 30 min går bussen så då har jag väntat i 45...

Hejpåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0