Utlovade bilder =)

Kom ni ihåg hur det såg ut när jag flyttade in?
Här ska det målas ränder så att det inte lyser vitt om tapeten glipar
Målar lite streck utifall tapeten skulle glipa
Äuhm ville jag verkligen ha en svart randig vägg.... =)
Sa jag att jag villa måla ränder???
Så snyggt! Ursäkta röran men vi bor bland kartonger just nu =)
Vi är så nöjda!
Köket för ett år sedan (innan jag målade hela lägenheten vit)
Fy fan!
Grundfärgen verkar ha sett sina bästa dagar
Grundfärgen verkar ha sett sina bästa dagar....
Nu ska bänkskivan målas svart. Vi tänkte att funkar det behåller vi den annars köper vi en ny...
Tada!
Andreaz och hans pappa var så duktiga och la golv på alla hjärtans dag =)
Så jävla snyggt! köket är tre miljoner gånger snygare och större nu. Och ser du.. den fina diskmaskinen =)
Blomman som är lite för stor för krukan... syns kanske inte så bra men den stöttas med en massa pinnar =P
Vi ville ha lite ljus eller nåt likande på tv väggen för den såg väldigt tom ut, men hittade inget fint på Ikea. Men sen hittade jag dom här fina  i en affär i Härnösand och köpte två stycken i alla hjärtans dag present till A - fast det var nog mer till mig =)
Det var det =)
Igår gick tvättmaskinen sönder det var mindre kul...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fiiint!!

2012-02-16 @ 12:02:12
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Jane

Så himla fint!!!!! Roligt att se före bilderna. skillnaden är enorm. Kram mop

2012-02-16 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0