2 timmar kvar och tre försök till inlägg senare

Typsikt skrev ett jättelångt inlägg som försvann sen skrev jag lite mindre som försvann så nu snabb skriver jag lite bara =)

vi kommer att bo på hotell under hela vistelsen i Sthlm, gäller att lyxa till vardagen lite tycker jag. Känns bra att vi bor på hotell annars går så mkt tid åt att åka roslagsbanan nu kommer vi hinna med fler saker =)
På fredag ska vi träffa lisa och henne lilla nytillskott och på kvällen blir det 40 årskalas. på lördag ska vi träffa Johanna och Alex och sen ska vi även hinna med lite shopping så det är fullt upp =)

Idag har varit en rörig jobbdag. Sitter hemma och så fungerar inte internet svårt att jobba hemifrån om man inte kan koppla upp sig. A lyckades tillslut gå igång internet på hans dator, så jag sitter med mailen i hans dator och försöker jobba i min men det är inte de lättaste att få ihop, väldigt rörigt. Om vi inte hörs så önskar jag dig en trevlig trettondagshelg det ska jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0