Fullmåne?

Somnade som en klubbad säl i soffan igår. 2 timmar sov jag å vaknade inte ens av fem wordfeud meddelanden, då är de illa. Sen när jag skulle gå å sova hade jag en otrolig obehagskänsla å trodde att en mördare skulle hoppa fram ur garderoben eller att det fanns monster under sängen. Jobbigt att inte kunna slappna av.

Brukar sova oroligt när det är fullmåne men nu hade jag ju ens somnat än... Sen kan de ju ha något att göra med skräckboken jag läser nu. Men sen bestämde jag mig för att om någon hade velat slå ihjäl mig hade dom ju kunnat gjort de när jag sov i soffan.
Hur som haver somnade jag tillslut å sov 6 härliga timmar innan det var dags att gå upp

Hoppas du får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ohh adda mig på wordfeud :D Doucare heter jag där också :)

2012-01-10 @ 11:19:43
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0