Härlig helg men nu kommer en härlig vecka

Helgen har verkligen inte gått i lathetens tecken, i alla fall inte idag.

Jag har stor städat, tvättat, snurrat runt i butiker, varit hos mickis, sytt gardiner, pysslat och nu tänkte jag jobba en liten stund.

Imorn kommer A hem - äntligen! 7 dar är verkligen lång tid, nu längtar jag efter att slippa laga middag ;) närå de ska bli så kul att han kommer hem igen, en hel vecka är han hemma innan det är dags för jobb igen :)

Bild på nya köksgardinen (ser finare ut i verkligheten bilden blev så blek)

Å sen en bild på gardinen i vardagsrummet. Måste verkligen få betona att jag inte har någon symaskin så jag ha verkligen slitit med gardinen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0