Klipp klipp

Måste klippa mig! Var länge sen jag hade så långt hår som nu men de kan ju bero på att jag inte har klippt mig sen april 2011.... Inte bra! Imorn ska jag boka tid.

Vet bara inte hur jag ska göra bara. Är rätt sugen på att klippa av håret till axlarna men jag har inte så lång hals så risken är att de ser knäppt ut efter ett tag. Gillar att ha långt hår, men har de alltid upp satt i en tofs å de är ju inte heller så kul. har ju rätt mkt självfall så de kan ju va snyggt om de lockar sig lite. Hur som helst måste jag klippa ur håret har så jäkla mkt hår. Eftersom de va så länge sen jag klippte mig måste nog rätt mkt hår bort vare sig jag vill eller inte...

Blond ska jag iaf bli, eller blondare iaf :)

Hur tycker du jag ska göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0