Myser i soffan

Idag gick de jättebra på jobbet känns faktiskt skönt att komma igång igen, har ju haft tre "ohela" veckor nu =)

A började sent idag och kom förbi med bilen så att jag kunde köra hem från jobbet. Han jobbar nu till nästa måndag hemskt långt pass tycker jag :( men de var väldigt skönt att köra hem, hann handla och var ändå hemma tidigare än om jag hade åkt buss :)

(bild på ledsen men glad Camilla)

Nu sitter jag i soffan å degar framför family Guy :) hade planerat att plocka ner granen å alla julsaker men dom är så fina (+att jag är fruktansvärt trött) så dom får nog vara kvar en dag till

(bild på fina granen)

Gillar ni mina fina bilder? Hööhö jag är så rolig! :D


Kommentarer
Postat av: Jane

Tjugondag Knut dansas julen ut!Du får allt hålla dig till fredag!

2012-01-10 @ 19:51:22
Postat av: Jane

Tjugondag Knut dansas julen ut! Du får ge dig till tåls till på fredag!

Andra gången jag skriver detta , får se om det fastnar.....

2012-01-10 @ 19:56:26
Postat av: Jane

D gjorde de visst! Fattar inte nåt

2012-01-10 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0