Snart minisemester :)

Sitter på bussen och ögonen går i kors är så trött! Fick vänta i 30 min på buss nr två vilket innebär att jag inte kommer vara på jobbet förrän tidigast halv 10 känns inte så där jättekul, imorn tänker jag jobba hemma! Tanken är att jag ska jobba på bussen men som jag känner mig just nu kommer de inte gå vägen. Får ta de på hemvägen, de är ju inte direkt så att bussen kommer vara i tid då heller. Väglaget är kass.

Längtar till på torsdag eller egentligen till imorn kväll för då blir de lilla julafton å sen rullar bilen ner till Sthlm på torsdag. Jag å A ska bo på hotell :D ska egentligen bo i berga natten till fredag, men om de går tänkte vi kolla om vi kan bo på hotell redan då. Vi kommer komma ner på kvällen å bor vi i stan då så kan vi utnyttja dagen mer än i åkersberga. Fredag å lördag är uppbokade så de känns skönt om vi även kan utnyttja torsdagen. Mamma å pappa är ju här uppe nu och vi kommer åka med dem ner så vi träffas ju ändå :)

Nä nu ska jag sluta ögonen en liten stund.

God morgon och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lilla julafton i januari?! :)



Gud va underbart att bo på hotell!

2012-01-03 @ 19:39:44
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0