Suck

1,30 min försenad blev jag igår. segt But What To Do ??? Idag körde jag till jobbet A ska köra hem när han slutar, jag får snällt ta bussen. Jobbigt att han slutar så mycket tidigare. Jag körde ner på 1 timme 25 min personligt rekord, sista jag körde ner tog 1,45 =P Det är ju ändå 11 mil i norrland med snö och hala vägar. Känner mig inte helt hundra, är förkyld med huvudvärk och lite halsont, segt. Suck, nu har det hänt något som gör att man inte kan kommentera längre och jag varken vet hur man gör för att fixa det eller orkar ta tag i det =P Ni når mig på facebook om inte annat =P Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan kommentera, wiie :)

2012-01-26 @ 09:37:54
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Jane

Ska prova

2012-01-26 @ 16:52:33
Postat av: Jane

Funkar

2012-01-26 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0