wiii

Va kul då funkar det att kommentera iaf! Jag åkte hem med A igår, halv 3 åkte vi från jobbet så var hemma kl 16. Väldigt skönt att vara hemma 4 timmar tidigare än vanligt. Somnade på soffan och drömde en massa saker å när jag vaknade försökte jag berätta för A vad vi skulle göra men han fatta ingenting utan började ställa en massa frågor och jag försökte förklara men lyckades inte förmedla vad jag ville ha sagt =P jävla konstigt med drömmar =) efter en stund kom jag inte ihåg alls vad de var som kändes så himla viktigt några minuter tidigare. Hade förmodligen feber. Idag är jag inte ett dugg bättre men jobbar iaf hemifrån så de är ju en fördel iaf. Ikväll ska A ut med grabbarna/gubbarna på nån vin/wiskeykväll och jag ska åka till hans syster och äta middag, mysigt! mamma och pappa kommer upp i helgen jag längtar! ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0