Är så godissugen att jag skulle kunna slå till någon!

Tur att jag är ensam hemma...

Helt sjukt det liksom kliar i tänderna men jag är egentligen inte alls hungrig bara sugen. inte bra!

Idag har jag lagt ut min crosstrainer på blocket och Noras transportbur. Det känns konstigt att sälja eller slänga hennes saker men jag kan inte spara på allt. Bättre att behålla de som verkligen betyder något, ett halsband eller någon leksak. Men jag måste ta en sak i taget och det här är ett stort steg för mig. Jag drömde om henne i natt, jag hade tappat bort henne och sprang förtvivlat runt och letade överallt i köpcentrum och bland busshållplatser. När jag hittade henne så kramade jag om henne och utbrast "Nora! Jag har hittat dig efter så lång tid!" Den meningen har hängt med mig hela dagen, har tänkt mycket på henne under helgen förmodligen på grund av att jag tänkte sälja buren.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-05-14 @ 17:03:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

Kraaaaam

2012-05-15 @ 09:23:53
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0