Lördag

Fredagskvällen var väldigt lyckad! God mat, god dricka och lite spel. Lite Åkersberga reunion, det var kul. Blev rätt sent så det är tur att jag har en så snäll mamma som kom och mötte mig vid Mörby annars hade jag aldrig lyckats ta mig hem från Vårberg  =)

Vaknade idag och var aningen bakis (alla goda drinkar) – tog en promenad med hunden, diskade och hade bestämt mig för att däcka i soffan när den här lilla plutten ringde och förgyllde hela min dag!

Saknar honom jättemycket, synd att vi bor så långt ifrån varandra och snart blir det ytterligare 65 mil, va fan håller jag på med???

Ikväll ska jag träffa Malin för en middag och en öl men innan dess ska lägenheten rensas och städas.

Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0