Nu var det dags!

Långt efter alla andra faller även jag ner i bloggträsket =) Kände att jag ska bidra istället för att bara läsa om alla andra.

26 år, arbetslös och snart hemlös är tre ord som beskriver mig just nu =P

Den 15e november kommer jag att lämna min underbara lägenhet i södra Stockholm för att dra mig norröver för ett år med (förhoppningsvis) spännande, roliga och tråkiga äventyr.
Det känns både läskigt och kul att inte veta vad som kommer att hända - but it's now or never!

Micaela, min syster, ska titta på en lägenhet åt mig imorgon en härlig tvåa som har alla tjejers dröm - en klädkammare! =) dock tror jag inte att den har diskmaskin vilket är ett stort minus i min bok, jag hatar att diska!

Idag händer inte så mycket sitter hemma hos mina föräldrar i Åkersberga, ska ta en tur till Täby och se om jag kan hitta en rolig present åt födelsedagsbarnet som ska firas imorgon. Jag kanske även lyckas hitta något åt mig själv eftersom alla mina kläder, egentligen hela mitt liv, just nu finns nerpackat i ett förråd i väntan på den stora flytten =)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vad kul att du har skaffat blogg - äntligen! :) Ska bli spännande att följa dina äventyr :D

2010-11-04 @ 13:35:16
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Jaaaa, Camilla har blogg =) (hittade dig hos Kaj, man snokar ju!) Var ska du flytta nånstans o varför bara ett år? =) Massa lycka till, kram Lisa

2010-11-04 @ 13:43:53
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Milla

Välkommen :)

2010-11-04 @ 15:52:16
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Neej, jag saknar verkligen inte Åkersberga. Däremot saknar jag Göteborg fruktansvärt mycket.



Hoppas du kommer att blogga mycket! :)

2010-11-04 @ 16:57:24
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Tjenare på dig lillsiss!



Det här var roligt! Ska bli spännande att följa! Kör hårt!

2010-11-04 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0