Skura packa spackla

Jag känner mig som askungen eller så kanske jag har en släng av schizofreni eftersom jag hela tiden hör:

Askungen kom genast hit! Askungen!


Dagen började med att det tog 1.5 timme att åka 3 mil, segt! Nu ligger hunden och vilar och jag ska sätta igång ordentligt med att skura badrummet. Ringde och pratade med hyresvärden för den mysiga tvåan och tydligen så har den som är etta i kön tackat ja - men behöver ytterligare en dags betänketid. Dumt tycker jag eftersom jag är tvåa i kön och verkligen vill ha lägenheten. Får hoppas på ett positivt besked under dagen!

 


Kommentarer
Postat av: Kaj

Ahaa, jo men det skulle vi kunna göra. Kalle har ju varit sjuk en vecka nu och igår fick jag lite kännigar. Huvudet är tungt och har knappt någon röst. Får se om det bryter ut lika mycket som för honom... Så var beredd på att jag kanske ställer in! Men vi kan ju preliminärboka det :)



Hoppas hon tackar nej så att du får lägenheten! Jag håller tummarna.

2010-11-09 @ 10:29:41
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Nej blir inte hämtad, så hoppas verkligen roslagsbanan går som den ska! :)

2010-11-09 @ 12:13:09
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0